I C była w Karpaczu

07-10-2017

W dniach 05-06.10.2017 r. klasa I C wybrała się na pierwszą wycieczkę szkolną do Karpacza. Opiekunkami naszej górskiej przygody były panie: Bogusława Haratym, Alina Sasińska, Wioletta Grosicka.

Na miejscu powitała nas pani przewodnik, która towarzyszyła nam do końca, opowiadając o skarbach Karkonoszy. Możemy przyznać, że tym razem Duch Gór miał zły humor, ponieważ przywitał nas ponurą, deszczową pogodą. Ale my, „biochemicy”, nigdy się nie poddajemy, więc i tym razem nam to w niczym nie przeszkodziło. Zwiedziliśmy wiele ciekawych miejsc, świetnie się przy tym bawiąc, bo taka wycieczka najbardziej integruje.

Weszliśmy między innymi do Świątyni Wang, spacerowaliśmy po pięknych terenach leśnych, odwiedziliśmy Muzeum Sportu i Turystyki. Natomiast drugiego dnia poznaliśmy tajemnice Banku Genów w Kostrzycy. Czas spędziliśmy znakomicie nie tylko w terenie. Nasi opiekunowie przygotowali masę atrakcji wieczorem, zajęcia, na których mogliśmy się lepiej poznać. No i była też dyskoteka…

Wycieczkę uważamy za udaną. Na pewno będzie świetnym startem w nowy, pierwszy dla nas rok szkolny.